Tenk langsiktig og velg trygghet
Pris er ikke det viktigste for forbruker i valg av håndverker. Trygghet, seriøsitet, god kommunikasjon og dokumentasjon er viktigere elementer viser en kjennskaps- og holdningsundersøkelse Kantar TNS har utført.
Dette viser at forbrukerne er bevisste i sine valg med hensyn til valg av håndverkere. Mytene om at forbrukerne kun velger håndverkere på grunn av pris og at mange velger svart arbeid ser ut til å slå sprekker.
Vi i De Lilla skriver alltid kontrakt med alle våre kunder. Vår kontrakt har til formål å regulere avtaleforholdet mellom De Lilla AS og kunde om utførelse av arbeider på fast eiendom som omfattes av lov av 16. juni 1989 nr. 63 om håndverkertjenester (håndverkertjenesteloven).
Kontrakten er basert på BYGGBLANKETT 3501 utarbeidet av bl.a Forbrukerrådet og Byggenæringens Landsforening – BNL.
Referanser
De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.
Moderne leilighet med historiske fliser
Etter flere år i utlandet valgte Gry å totalrenovere leiligheten da hun og mannen flyttet hjem. De Lilla gjorde jobben.
Les merWalk-in-closet og smart hjemmekontor
Boligeieres behov endrer seg i takt med tiden. Da må også boligen endres. Walk-in-closet og hjemmekontor er nye ønsker som relativt enkelt kan bygges inn i gamle leiligheter.
Les merTotalrenovering med badet i fokus
I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.
Les merVerdt å lese
Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!