Hopp til hovedinnholdet

Cathrine ønsket farger og kontraster på sitt nye bad

Gode omtaler og god kundebehandling gjorde at Cathrine fra Lommedalen valgte De Lilla da hun skulle pusse opp badet.

Jeg søkte på nettet angående nytt bad og fant blant annet noen som hadde fått tilbud fra De Lilla på oppgradering av badet. Jeg sendte forespørsel om en prat/befaring til 3 leverandører, blant annet De Lilla. Den ene leverandøren svarte ikke. Den andre svarte at de kunne komme dagen etter kl 9. Jeg spurte dem om et annet tidspunkt, fordi kl 9 ikke passet. Det fikk jeg ikke noe svar på.

Fra De Lilla fikk jeg raskt svar fra Karine Sveen-Østensen. Vi fikk avtalt tidspunkt for befaring, og så begynte ballen å rulle.

Cathrines bad er et friskt pust i en tid da det meste er hvitt, lysegrått eller beige.

God service og oppfølging

Min vurdering var at jeg gikk videre med de som responderte ordentlig på min forespørsel. Hvis man ikke får skikkelig service og oppfølging i begynnelsen, anser jeg det som lite sannsynlig at dette blir bedre senere.

Vi fikk litt hjelp av De Lilla (Karine og Tomasz) for å bestemme layout på det nye badet. Dette i forhold til eksisterende avløp og dimensjoner. Fliser valgte vi selv etter en lengre ettermiddag på Fliskompaniet og Megaflis.

Transparente, turkise fliser gir veggene struktur og en spennede dybdevirkning. Nisjen på veggen er foret med rustfritt stål og bryter opp overflaten. Nisjen er også en plassbesparende oppbevaringsplass.

Spennende flisvalg

Vi endte opp med svarte og turkise fliser, siden ingen av oss er spesielt glade i hvitt, lysegrått og beige, som virker som standarden på dagens bad. Flisene bestilte De Lilla fra Fliskompaniet for oss. Innredning valgte vi selv etter noen runder i diverse butikker og på nettet. Man må jo finne det man selv liker og det er ikke alltid så lett, men nødvendig.

Lekre detaljer og spennede materialer og teksturer gjør dette badet til et frisk pust i en verden av hvit minimalisme. Glass og fliser spiller mot myke og varme materialer i tre og lær.

Hyggelige og imøtekommende

Alle de som har jobbet her har vært hyggelige og imøtekommende, og hele prosessen har vært mindre forstyrrende og masete enn jeg hadde regnet med på forhånd. Jeg vil spesielt trekke frem Lukasz Janik, som har vært helt fantastisk. Han er faglig flink og veldig nøye, jobber effektivt, er veldig hyggelig, og smiler og svarer uansett hvor mange dumme spørsmål man kommer med. En fryd å ha i huset.

Glassbyggerstein skiller dusjrommet fra resten av badet og gir et spennede lysspill og luftig romfølelse.

Vi har et bad til som vi ønsker å gjøre noe med innen noen få år. Det er ingen tvil om at vi kommer tilbake og spør etter Lukasz når den tid kommer. Er han ikke ledig, så venter vi til han er det.

Det blanke og harde møter det matte og myke i Cathrines nye bad.

Flott resultat

Badet har blitt helt fantastisk, bedre enn jeg hadde forestilt meg. Datteren min sa det best: «Dette er det fineste badet jeg noen gang har sett.» Og det er jeg enig i!

Referanser

De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.

Walk-in-closet og smart hjemmekontor

Boligeieres behov endrer seg i takt med tiden. Da må også boligen endres. Walk-in-closet og hjemmekontor er nye ønsker som relativt enkelt kan bygges inn i gamle leiligheter.

Les mer

Fliser i fokus for HiFi-nestoren fra Hosle

Vi hadde sett bilene kjøre rundt i nabolaget. Det var faktisk grunnen til at vi kontaktet De Lilla da vi skulle renovere badet og vaskerommet.

Les mer
Badet

Totalrenovering med badet i fokus

I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.

Les mer
Se flere referanser

Verdt å lese

Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!

Pusse opp bad? Ikke gjør dette

Les mer Pil til høyre

Hvor mye koster det å pusse opp bad? Faktorene som avgjør

Les mer Pil til høyre

Levetid på bad – hvor ofte må du pusse opp?

Les mer Pil til høyre

12 års tetthetsgaranti på bad

Les mer Pil til høyre
Se flere artikler
Kontakt oss

Kontakt oss

Fyll ut kontaktskjemaet og vi vil kontakte deg senest innen 2 virkedager.
For at vi skal kunne gi deg best mulig oppfølging, trenger vi litt mer utfyllende informasjon. Derfor har dette skjemaet flere spørsmål som skal hjelpe oss med å gi deg riktig oppfølging.

E-postadressen vil kun bli brukt til å besvare denne henvendelsen.
Maks 8 siffer, f.eks. 11122333.
Hva ønsker du hjelp til på badet?
Maksimal filstørrelse: 5MB
Tillatte filtyper er .jpg, .jpeg, .png, .gif, .doc, .docx og .pdf.
Har du valgt kjøkkenleverandør?
Maksimal filstørrelse: 5MB
Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du hjelp til på kjøkkenet?
Hva trenger du hjelp til for å pusse opp inne?
Maksimal filstørrelse: 5MB
Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du totalrenovert?
Maksimal filstørrelse: 5MB
Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du hjelp til å få malt?
Vi deler ikke dine personlige opplysninger med andre. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger.