Cathrine ønsket farger og kontraster på sitt nye bad
Gode omtaler og god kundebehandling gjorde at Cathrine fra Lommedalen valgte De Lilla da hun skulle pusse opp badet.
Jeg søkte på nettet angående nytt bad og fant blant annet noen som hadde fått tilbud fra De Lilla på oppgradering av badet. Jeg sendte forespørsel om en prat/befaring til 3 leverandører, blant annet De Lilla. Den ene leverandøren svarte ikke. Den andre svarte at de kunne komme dagen etter kl 9. Jeg spurte dem om et annet tidspunkt, fordi kl 9 ikke passet. Det fikk jeg ikke noe svar på.
Fra De Lilla fikk jeg raskt svar fra Karine Sveen-Østensen. Vi fikk avtalt tidspunkt for befaring, og så begynte ballen å rulle.
God service og oppfølging
Min vurdering var at jeg gikk videre med de som responderte ordentlig på min forespørsel. Hvis man ikke får skikkelig service og oppfølging i begynnelsen, anser jeg det som lite sannsynlig at dette blir bedre senere.
Vi fikk litt hjelp av De Lilla (Karine og Tomasz) for å bestemme layout på det nye badet. Dette i forhold til eksisterende avløp og dimensjoner. Fliser valgte vi selv etter en lengre ettermiddag på Fliskompaniet og Megaflis.
Spennende flisvalg
Vi endte opp med svarte og turkise fliser, siden ingen av oss er spesielt glade i hvitt, lysegrått og beige, som virker som standarden på dagens bad. Flisene bestilte De Lilla fra Fliskompaniet for oss. Innredning valgte vi selv etter noen runder i diverse butikker og på nettet. Man må jo finne det man selv liker og det er ikke alltid så lett, men nødvendig.
Hyggelige og imøtekommende
Alle de som har jobbet her har vært hyggelige og imøtekommende, og hele prosessen har vært mindre forstyrrende og masete enn jeg hadde regnet med på forhånd. Jeg vil spesielt trekke frem Lukasz Janik, som har vært helt fantastisk. Han er faglig flink og veldig nøye, jobber effektivt, er veldig hyggelig, og smiler og svarer uansett hvor mange dumme spørsmål man kommer med. En fryd å ha i huset.
Vi har et bad til som vi ønsker å gjøre noe med innen noen få år. Det er ingen tvil om at vi kommer tilbake og spør etter Lukasz når den tid kommer. Er han ikke ledig, så venter vi til han er det.
Flott resultat
Badet har blitt helt fantastisk, bedre enn jeg hadde forestilt meg. Datteren min sa det best: «Dette er det fineste badet jeg noen gang har sett.» Og det er jeg enig i!
Referanser
De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.
Fliser i fokus for HiFi-nestoren fra Hosle
Vi hadde sett bilene kjøre rundt i nabolaget. Det var faktisk grunnen til at vi kontaktet De Lilla da vi skulle renovere badet og vaskerommet.
Les merTotalrenovering med badet i fokus
I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.
Les merTo nye bad for en familie på Grønland
To nye bad i en leilighet på Grønland gir småbarnsfamilien fra Danmark og Lillehammer en enklere hverdag.
Les merVerdt å lese
Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!