Hopp til hovedinnholdet Kontakt oss

Fabelaktig evne til å se prosjektet

«Allerede ved befaringen utmerket De Lilla seg med en grundighet langt over konkurrenten, og en fabelaktig evne til å se prosjektet fra min side, slik at jeg som kunde kunne få et realistisk bilde av prosjektets omfang, dets muligheter og mulige fallgruver»

-Vi ønsket oss et kjøkkenrom som skulle stå i stil til resten av leiligheten, starter kunde med å fortelle. Interiørarkitektene Nyfelt og Strand ble engasjert for å finne de beste løsningene og kjøkkenleverandøren ble Hamran snekkerverksted.

De Lilla utførte selve oppussingsarbeidet, samt prosjektkoordineringen av hele prosjektet. Kjøkken og spiskammeret ble slått sammen for å få et stort kjøkkenrom. Videre ble alle overflater malt i kjøkken, stue og gang. Undergulvet ble klargjort for parkettlegging.

Grundig befaring

– Til oppussings- og ombyggingsprosjektet innhentet jeg tilbud parallelt fra De Lilla og en annen entreprenør. De Lilla, med prosjektansvarlig Kenneth Tønne, utmerket seg allerede her med en grundig befaring og et realistisk bilde av prosjektets omfang, dens muligheter og mulige fallgruver.

Fast pris – enklere å forholde seg til

-Fra befaring var det kort vei til kontrakt med De Lilla, som også utmerket seg med kundevennlige betingelser. De Lilla har fastpris, som er enklere å forholde seg til enn konkurrentens timespris med omtrentlig timeanslag. Prisen på elektriker og rørlegger var også inkludert i fastpristilbudet fra De Lilla. Videre kunne jeg kjøpe dyre innsatsvarer som for eksempel parkett selv.

Prosjektledelse med tydelig ledelse og effektiv oppfølging

-Gjennomføringen av prosjektet gikk som vi hadde planlagt. Kvaliteten på arbeidene var som forventet, høy. Prosjektleder Tomasz Ceglarek og prosjektansvarlig Kenneth Tønne utmerket seg med en tydelig ledelse og effektiv oppfølging i hele byggetiden. Problemer og overraskelser underveis ble raskt tatt fatt i og løst. Et par reklamasjoner etter ferdigbefaring ble fulgt opp ekspeditt, uten noen som helst diskusjon.

Mye koordinering mellom faggrupper

-Prosjektet krevde mye koordinering mellom ulike fag. Fordi elektriker og rørlegger var De Lillas faste samarbeidspartnere, kjente de hverandre fra før, og samarbeidet mellom dem gikk knirkefritt. De så lengre enn sitt eget fag og var opptatt av helheten og et godt sluttresultat.

Kort sagt – en fabelaktig erfaring

– De lilla er et supert alternativ for sin målgruppe – folk i privatmarkedet som vil ha skikkelig oppussing uten økonomiske eller andre overraskelser. Kan absolutt anbefales avslutter kunde

Referanser

De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.

Badet

Totalrenovering med badet i fokus

I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.

Les mer

Håndverkeren var veldig nøyaktig

Når Christine skulle pusse opp 1. etg i leiligheten søkte hun på nett, fant De Lilla og sendte inn kontaktskjema. Det angrer hun ikke på.

Les mer

Fabelaktig evne til å se prosjektet

«Allerede ved befaringen utmerket De Lilla seg med en grundighet langt over konkurrenten, og en fabelaktig evne til å se prosjektet fra min side, slik at jeg som kunde kunne få et realistisk bilde av prosjektets omfang, dets muligheter og mulige fallgruver»

Les mer
Se flere referanser

Verdt å lese

Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!

15 Lilla år – Slik ble vi størst i Oslo

Les mer Pil til høyre

Pusse opp kjøkkenet? 10 tips du bør lese før du starter

Les mer Pil til høyre

Hvor mye koster det å pusse opp kjøkkenet?

Les mer Pil til høyre

Slik maler du taket – steg for steg

Les mer Pil til høyre
Se flere artikler
Kontakt oss

Kontakt oss

Fyll ut kontaktskjema og vi vil kontakte deg senest innen to virkedager.
For at vi skal kunne gi deg best mulig oppfølging, trenger vi litt mer utfyllende informasjon. Derfor har dette skjemaet flere spørsmål som skal hjelpe oss med å gi deg riktig oppfølging.

E-postadressen vil kun bli brukt til å besvare denne henvendelsen.
Maks 8 siffer, f.eks. 11122333.
Er du tidligere kunde?
Hva ønsker du hjelp til på badet?

Maximum file size: 5MB

Tillatte filtyper er .jpg, .jpeg, .png, .gif, .doc, .docx og .pdf.
Har du valgt kjøkkenleverandør?

Maximum file size: 5MB

Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du hjelp til på kjøkkenet?
Hva trenger du hjelp til for å pusse opp inne?

Maximum file size: 5MB

Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du totalrenovert?

Maximum file size: 5MB

Tillatte filtyper er .doc, .docx og .pdf.
Hva ønsker du hjelp til å få malt?
Vi deler ikke dine personlige opplysninger med andre. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger.