Fabelaktig evne til å se prosjektet
«Allerede ved befaringen utmerket De Lilla seg med en grundighet langt over konkurrenten, og en fabelaktig evne til å se prosjektet fra min side, slik at jeg som kunde kunne få et realistisk bilde av prosjektets omfang, dets muligheter og mulige fallgruver»
-Vi ønsket oss et kjøkkenrom som skulle stå i stil til resten av leiligheten, starter kunde med å fortelle. Interiørarkitektene Nyfelt og Strand ble engasjert for å finne de beste løsningene og kjøkkenleverandøren ble Hamran snekkerverksted.
De Lilla utførte selve oppussingsarbeidet, samt prosjektkoordineringen av hele prosjektet. Kjøkken og spiskammeret ble slått sammen for å få et stort kjøkkenrom. Videre ble alle overflater malt i kjøkken, stue og gang. Undergulvet ble klargjort for parkettlegging.
Grundig befaring
– Til oppussings- og ombyggingsprosjektet innhentet jeg tilbud parallelt fra De Lilla og en annen entreprenør. De Lilla, med prosjektansvarlig Kenneth Tønne, utmerket seg allerede her med en grundig befaring og et realistisk bilde av prosjektets omfang, dens muligheter og mulige fallgruver.
Fast pris – enklere å forholde seg til
-Fra befaring var det kort vei til kontrakt med De Lilla, som også utmerket seg med kundevennlige betingelser. De Lilla har fastpris, som er enklere å forholde seg til enn konkurrentens timespris med omtrentlig timeanslag. Prisen på elektriker og rørlegger var også inkludert i fastpristilbudet fra De Lilla. Videre kunne jeg kjøpe dyre innsatsvarer som for eksempel parkett selv.
Prosjektledelse med tydelig ledelse og effektiv oppfølging
-Gjennomføringen av prosjektet gikk som vi hadde planlagt. Kvaliteten på arbeidene var som forventet, høy. Prosjektleder Tomasz Ceglarek og prosjektansvarlig Kenneth Tønne utmerket seg med en tydelig ledelse og effektiv oppfølging i hele byggetiden. Problemer og overraskelser underveis ble raskt tatt fatt i og løst. Et par reklamasjoner etter ferdigbefaring ble fulgt opp ekspeditt, uten noen som helst diskusjon.
Mye koordinering mellom faggrupper
-Prosjektet krevde mye koordinering mellom ulike fag. Fordi elektriker og rørlegger var De Lillas faste samarbeidspartnere, kjente de hverandre fra før, og samarbeidet mellom dem gikk knirkefritt. De så lengre enn sitt eget fag og var opptatt av helheten og et godt sluttresultat.
Kort sagt – en fabelaktig erfaring
– De lilla er et supert alternativ for sin målgruppe – folk i privatmarkedet som vil ha skikkelig oppussing uten økonomiske eller andre overraskelser. Kan absolutt anbefales avslutter kunde
Referanser
De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.
Totalrenovering med badet i fokus
I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.
Les merHåndverkeren var veldig nøyaktig
Når Christine skulle pusse opp 1. etg i leiligheten søkte hun på nett, fant De Lilla og sendte inn kontaktskjema. Det angrer hun ikke på.
Les merFabelaktig evne til å se prosjektet
«Allerede ved befaringen utmerket De Lilla seg med en grundighet langt over konkurrenten, og en fabelaktig evne til å se prosjektet fra min side, slik at jeg som kunde kunne få et realistisk bilde av prosjektets omfang, dets muligheter og mulige fallgruver»
Les merVerdt å lese
Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!