To nye bad for en familie på Grønland
To nye bad i en leilighet på Grønland gir småbarnsfamilien fra Danmark og Lillehammer en enklere hverdag.
– Vi spurte venner og kjente om de kunne anbefale noen av håndverkerfirmaene de hadde brukt til oppussing da vi skulle bygge to nye bad i vår leilighet på Grønland, men det kunne faktisk ingen. Vi brukte derfor Google for å søke selv. Vi fant etterhvert to firmaer som vi ønsket tilbud fra. De Lilla var ett av disse og det vi valgte til slutt.
Fleksibiltet og grundighet
– Det var flere grunner til at vi valgte De Lilla. Tilbudet deres var svært detaljert, med hver lille ting spesifisert. Der hvor andre firmaer kun lot oss velge utstyr og innredning fra deres faste leverandører, kunne vi hos De Lilla velge alt selv. Dette gjorde at vi kunne finne akkurat det utstyret og flisene vi ønsket oss. Noen av varene fikk vi selv levert til vår leilighet, mens andre ble hentet av De Lilla. Dette fungerte over all forventning.
Kommunikasjon
– Vi ønsket at arbeidene skulle foregå mens vi var på ferie i utlandet. Det var derfor viktig for oss at vi kunne stole 100 % på firmaet. En ting vi satte veldig stor pris på var at De Lilla ga oss hyppige oppdateringer underveis på e-post. Vi avtalte til og med plasseringen av en koblingsluke underveis, mens vi var på reise.
En hjelpsom prosjektleder
– Vi valgte noen store (60cm x 60cm) og tunge fliser som vi fikk levert nede på døra. Disse bar vår håndverker, Tomasz, selv opp til vår leilighet i 4. etasje. Etter at jobben var gjort hjalp Tomasz oss også med maling og sparkling av to vegger i stua, forsterking av hyllesystem i innendørs bod, samt montering av en ny lås til ytterdøra. Slik legger man merke til. De Lilla tok også den nødvendige kommunikasjonen med styret i borettslaget vårt, slik at vi ikke behøvde tenke på annet enn hvordan vi vill at badene skulle se ut. Styreleder i borettslaget har faktisk siden brukt De Lilla til totalrenovering av en utleieleilighet, så jeg regner med denne kommunikasjonen gikk bra.
– I tillegg til fleksibilitet, godt samarbeid og god kommunikasjon, satte vi pris på at De Lilla gjorde seg også ferdige til den tiden de hadde lovet og ryddet godt opp etter seg. Vi er i dag veldig godt fornøyde med resultatet og de to badene og anbefaler De Lilla til alle våre venner og bekjente.
Referanser
De Lilla pusser opp for over 500 kunder hvert år. Her kan du lese erfaringen til noen av dem.
Totalrenovering med badet i fokus
I en hektisk hverdag for en familie på fire blir badet både knutepunkt og flaskehals. Derfor ble nettopp badet tillagt stor oppmerksomhet da Kristine og resten av familien på Torshov i Oslo skulle totalrenovere leiligheten sin.
Les merSvært fornøyde med kvaliteten på utførelsen og ferdige resultatet
Helen var i dialog med flere, men hun hadde noen spesifikke og litt utenom det vanlige ønsker om løsninger. Det virket som De Lilla var de som best kunne imøtekomme disse ønskene.
Les merCathrine ønsket farger og kontraster på sitt nye bad
Gode omtaler og god kundebehandling gjorde at Cathrine fra Lommedalen valgte De Lilla da hun skulle pusse opp badet.
Les merVerdt å lese
Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!