Hopp til hovedinnholdet

De Lilla+: Enklere oppussing med Wanda

Møbler, TV, lamper, bøker og pyntegjenstander må ryddes bort når du skal pusse opp. Ikke alle har plass til å lagre dette i sin egen bolig. Derfor har vi, gjennom De Lilla+, inngått et samarbeid med Wanda. Med Wanda får du enkelt lagret bort tingene dine slik at håndverkerne får plass til å utføre jobben sin.  

Wanda gir deg lagringsplass

Ikke alle har god lagringsplass i hjemmene sine, og når du skal pusse opp bør rommene helst være tomme. Å flytte rundt på møbler mens det legges nye gulv, maler vegger etc kan være tidkrevende for håndverkerne, og som oftest umulig. Med Wanda kan du enkelt lagre det du trenger å få vekk, og få det levert tilbake når du er klar for det.

Når du skal pusse opp bør rommene helst være tomme

Byggestøv er unngåelig når man pusser opp. Å lagre gjenstandene før du setter i gang, slipper du også at de støves ned under oppussingen. Samtidig slipper håndverkerne å bekymre seg for tingene dine mens de arbeider, og oppussingen blir mer effektiv.

– Oppussing kan være krevende. Derfor samarbeider vi med De Lilla for å gjøre det mer smidig for folk som skal pusse opp, forteller Karin Berg, markedssjef i Wanda.

Når jobben er gjort kan du få tingene dine levert gradvis tilbake i stedet for å få et flyttelass på én og samme gang, om du ønsker det. Og det du eventuelt ikke vil ha tilbake kan du selge direkte fra lageret til den nye eieren.

Enkelt å bestille lagring på nett

Wanda gjør det enklere å bo i by

Å leve kompakt er ofte bærekraftig. Samtidig er trangboddhet en utfordring for stadig flere som bor i byer. Ved å utnytte ledig plass i og utenfor byene, leverer Wanda en rimelig og enkel tjeneste for folk flest.

– De som bor i by, har gjerne ikke bil og henger lett tilgjengelig. Samtidig er lagringsplass i leilighet og bod ikke alltid nok. Gjennom oss kan du enkelt bestille henting og levering på nett, og frigjør plass når det trengs, forteller Berg.

Slik kan du også slå to fluer i en smekk. Wanda tilbyr nemlig også reparasjon og service som en del av sin lagringstjeneste. På den måten kan både sykkelen og skiene få en oppfriskning.

– Vi hjelper folk med å ta vare på tingene sine, slik at de ikke føler at de må kjøpe nytt. For eksempel kan vi preppe snowboardet til vintersesongen, eller fikse sykkelen før våren kommer, sier Berg.

Profesjonelle sjåfører som kundene kan stole på.

Fornøyde kunder og sjåfører du kan stole på

Siden Wanda startet opp virksomheten i 2020 har de fylt opp lagre både i Oslo, Stavanger og Stockholm, og responsen fra kundene har vært over all forventning.

– Vi måler alle kundemøtene våre, og vi har over 90 prosent kundetilfredshet. En gjenganger blant tilbakemeldingene er at det aldri har vært enklere å lagre ting. I tillegg har vi egne, profesjonelle sjåfører som kundene kan stole på. Vi vet hvem vi sender ut og hva de kan, slik at kundenes eiendeler blir ivaretatt på best mulig måte.

Perfekt til oppussing

Sammen med rengjøringsfirmaet Conluo, og interiørarkitektene i Unilon, utgjør Wanda en viktig brikke i De Lilla+. Et konsept som skal gjøre hele oppussingsprosessen mer behagelig og smidig for kundene.

– De Lilla er et ordentlig selskap som tar vare på kundene og sørger for en skikkelig gjennomføring av prosjektene sine. Vi står for de samme tingene når det kommer til kvalitet, punktlighet og kundetilfredshet, sier Berg om samarbeidet.

– Også er vi begge lilla. Det passer fint, avslutter hun.

Verdt å lese

Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!

Vi lanserer De Lilla+

Les mer Pil til høyre

Interiørdesign for alle

Les mer Pil til høyre

15 Lilla år – Slik ble vi størst i Oslo

Les mer Pil til høyre

Fordeler med egen prosjektleder til oppussing

Les mer Pil til høyre
Se flere artikler