Hopp til hovedinnholdet

Vi lanserer De Lilla+ –Nå blir det enda lettere å pusse opp

Mange opplever oppussingsprosessen som stressende og slitsom. Det ønsker vi å gjøre noe med. Derfor lanserer vi nå De Lilla+, et samarbeid med tre bedrifter som tar oppussingsprosessen til nye høyder og gjør den enda enklere for våre kunder - til en ekstra gunstig pris.

De Lilla har levert håndverkstjenester i over 20 år, så vi vet litt av hvert om hvilke utfordringer kundene våre møter når de pusser opp. Derfor har vi inngått samarbeid med interiørarkitektene Unilon, lagringstjenesten Wanda, samt rengjøringsfirmaet Conluo, og lanserer nå De Lilla+

– Med disse tre på laget, vil kundene oppleve en mer sømløs og behagelig prosess. De kompletterer våre håndverkstjenester og lever opp til kvaliteten vi, og våre kunder, forventer, sier Christian Engebretsen, daglig leder i De Lilla.

Interiørdesign for folk flest

– Mange ønsker hjelp til valg av materialer, farger og smarte løsninger når de skal pusse opp, men kan ha et inntrykk av at det er dyrt og omfattende å bruke interiørarkitekter. Unilon er selskapet som gjør profesjonell interiørdesign tilgjengelig for alle. Enten du skal pusse opp stua eller hele huset, har Unilon åpne fastprispakker og tilbud om nettbasert designhjelp som passer dine behov, sier Nancy Sporsheim, Daglig Leder i Unilon.

– Vi i De Lilla gir gode råd på alt det tekniske, men alt som gjelder stil og interiør overlater vi til ekspertene. Unilon er en perfekt partner som gjør interiørdesign lett tilgjengelig, de er forutsigbare og leverer kvalitet, forteller Engebretsen.

Unilon gjør profesjonell interiørdesign tilgjengelig for alle

La andre ta seg av lagringen

Det innovative selskapet Wanda henter, lagrer og returner tingene dine når det trengs. Det kan for eksempel være lurt å stue bort designsofaen eller TVen når det pusses opp for å beskytte det mot støv eller gi plass til håndverkerne.

– Sammen med De Lilla kan vi gjøre oppussingsprosessen enklere. Vi henter og leverer på døra, og bærer tingene dine inn og ut. Det er spesielt gunstig for de som ikke har bil eller henger tilgjengelig, sier Karin Berg, markedssjef i Wanda.

– Samarbeidet passer som hånd i hanske. Kundene er det aller viktigste i Wanda, og det ser vi også hos De Lilla. Vi er begge opptatt av kvalitet, punktlighet, leveranse og kundetilfredshet.

Wanda henter, lagrer og returner tingene dine når det trengs

Riktig rengjøring av nyoppussede hjem

De Lilla har hatt en nøye gjennomgang av mange bedrifter. Det har vært en lang prosess for å finne noen som samsvarer med våre forventinger til kvalitet, verdier og prosess. Spesielt viktig har det vært når det kommer til rengjøringsfirma, og her har Conluo definitivt kompetansen som trengs.

– Nyoppussede rom og hjem trenger en litt annen rengjøring enn ellers. Selv om De Lilla vasker og rydder seg ut etter et prosjekt, kan det ta opptil 24 timer før byggestøv legger seg. Og vi vet akkurat hvor det har en tendens til å snike seg inn, sier Mustapha El Hammchi, driftssjef i Conluo.

Under oppussing kan det dukke opp flekker som det krever riktig bruk av kjemikalier for å fjerne, mens det å vaske en nymalt vegg er en kunst. Conluo er eksperter på dette området. I tillegg renser de tepper og gardiner, og kan sørge for at du flytter rett inn i et strøkent hjem etter oppussing.

Conluo er eksperter på vask

Ekstra gunstig for våre kunder

Hvis du kvier deg for å begynne med et oppussingsprosjekt, kan De Lilla+ gjøre oppstarten og gjennomføringen litt enklere. Ta kontakt med våre samarbeidspartnere i dag for å se hvordan de kan hjelpe deg – til en ekstra gunstig pris.

Verdt å lese

Her får du masse gode tips og råd på hva du bør tenke på når du skal pusse opp. I tillegg forteller vi deg litt hva som skjer i De Lilla. God lesning!

15 Lilla år – Slik ble vi størst i Oslo

Les mer Pil til høyre

Enklere oppussing med Wanda

Les mer Pil til høyre

Interiørdesign for alle

Les mer Pil til høyre

Fordeler med egen prosjektleder til oppussing

Les mer Pil til høyre
Se flere artikler